Thursday, May 21, 2009

Kristi Flygare




















Eftersom min enda läsare hotar med att inte gå och läsa nåt mer (om jag inte rycker upp mig och uppdaterar nåt mer) kommer här en summering av vad som hänt.

Ingenting.

Bebisen vill inte komma ut. Stella har åkte med mormor och morfar till Falkenberg. Adam, Jacob och Alva var där. Så det lär väl vara fullt upp. Jag tänkte försöka passa på att föda barn. Har försökt allt. Grävt i landet, eller man kan nog nästan säga anlägga ett nytt land. För det var näst intill igenväxt. Flyttat växter. Målat lite vägg i sovrummet. Druckit champagne osv.

Fick en enorm saknad av att layouta i datorn, så jag har påbörjat en alldeles egen trädgårdsbok. Den ska avhandla vår trädgård. Blommor, buketter, växthus byggen, trädfällningar osv. Den kommer antagligen bara komma ut i ett ex. Sorry alla sugna köpare.

No comments: