Saturday, March 13, 2010

Ett par sköna dagar

Igår hade vi en mysig familjefredag. Marcel var ledig. Vi var och åt på stationen i Hindås. Sedan åkte vi till badhuset i Kinna och badade. Stella åkte vattenrutschbanan typ 30 gånger. Elmer plaskade i basängen. Bastade för första gången och skarmade russintanterna i duschen.

Idag har jag städat lite i växthuset. Det är otroligt vad fort det blir varmt i växthuset med lite sol. 21° på eftermiddagen. Elmer passade på att sova lite middag...4 timmar!!!!! (skönt att sova ute?) När han väl hade sovit klart fick han också spendera lite tid i växthuset. Han upptäckte de små skarvarna i tegelgolvet.

Sedan kom våra vänner över på middag och lite melodifestival. Trevligt. Jag är trött.

1 comment:

Anonymous said...

Hej Linda! Vattnet som forsade upp när du borrade för brunn skall du vara tacksam för för jag har hört att alla har bra vatten i Bollebygd. Vår familj har uselt vatten i Surte från Göteborg (Göta älv) som ibland luktar klor, och jag letar faktiskt efter någon i dina trakter som har brunnsvatten som jag mot betalning kan komma till någon gång i månaden och hämta vatten i medhavda damejanger. Ibland är jag nämligen i Hindås. Jag hoppas det går bra. Var snäll emailsvara eller ring upp mig på 031-98 34 77, Kristian Johnson eller kvällar på 031-98 10 85. RING MED EN GÅNG VET JA!