Monday, January 18, 2010

"Snabba beslut"

En av fördelarna med att ha ett kooperativ dagis ska ju vara snabba beslut (enligt införsäljning) Alla familjer får ju nån slags uppgift. Jag har suttit med i PR-gruppen i snart 3-4 år. Tittar på logotype, broschyrer, hemsida osv. Och bl a skylten på fasaden, när vi flyttade till ny lokal för snart 2 år sedan. Ville bara dela med mig av min frustration. Skyltjävlen är fortfarande inte klar. Inte för att skyltfirman tar så lång tid, utan för att ingen kan ta ett beslut. Alla ska tycka. Nu även det kommunala dagiset som ligger vägg i vägg.

Läget just nu är att jag även ska titta på hur det kommunala dagisets skylt ska se ut.

Kan jag rekommendera föräldrakooperativa dagis....nja.

1 comment:

L8 said...

Ohhh, det där känner jag igen. Inte just med dagis men det där med att 100 personer skall "tycka till". Lycka till!